Blog and beauty by Cristina Duceac

Monday, March 9, 2015



Bună, fetelor!



     Sâmbătă am fost ca model la examenul unui curs de hairstyling, pe care l-a și absolvit cu brio draga mea Daniela Leonte, și vroiam să vă povestesc despre asta. Examenul a fost în cadrul CCA Iași, a durat aproximativ o oră, după care a urmat o mini ședință foto cu modelele. 
     Machiajul pe care l-am purtat a fost unul destul de clasic, potrivit pentru coafura ce urma a fi realizată. Pentru ochi am folosit paleta Sleek - Au Naturel și Sleek Ink Pot - Dominatrix, iar pentru buze am folosit creionul NYX - 808 Deep Purple și NYX Soft Matte Lip Cream - Copenhagen. De fapt, am folosit exclusiv produse NYX și Sleek.
     Am să vă arăt câteva poze din cadrul examenului, și una cu machiajul ceva mai în detaliu. Enjoy!





     Ieri, 8 martie, ziua internațională a femeii, a fost o zi superbă! Soarele a fost prezent, și o data cu el și buna dispoziție. Am ieșit cu A. și cu sora lui și iubitul ei la o plimbare cu cățeii. Ne-au alergat, ne-au bucurat, și am reușit și noi să nu mai stăm ca legumele în pat. Apoi ne-am făcut noi frumoase (și ne-au așteptat băieții ceva timp) și am ieșit undeva frumos să mâncăm. Să mai zic că la plecare am primit niște flori în ghiveci din partea restaurantului?
     Să nu uit.. La mulți ani, femei! Eu de 8 martie am primit cel mai frumos buchet de la A.:



Voi ce flori ați primit, femei frumoase?
____________________________________________________________

CONTACT ME AT: makeupbymademoiselle@gmail.com



0 comments :

Post a Comment

Tell me what's on your mind.

Powered by Blogger.

My lovely followers

Cauta