Blog and beauty by Cristina Duceac

Monday, October 4, 2010

Hello, my lovelies!!

Am vrut sa postez ceva frumos azi pentru voi, dar nu mi-a iesit pentru ca blogspot-ul nu ma lasa sa incarc poze. :) Super! Am vazut ca si Anda a avut aceeasi problema zilele acestea, asa ca sunt multumita ca macar nu are blogger-ul o problema numai cu mine :D
Maine:
-Peacocks earrings haul
-Review (nu va spun la ce. surpriza! :D)

Love you!
XOXO, Mademoiselle.


Pentru intrebari, request-uri, sugestii s.a.,
contact me at makeupbymademoiselle@gmail.com ! 

8 comments :

  1. Ha! Eu de 10 minute astept sa se incarce niste amarate de poze...cred ca o sa ating ora lejer! De cateva zile face fite. Mai bine nu faceau niciun upgrade si il lasau in formatul vechi, nu ne faceam nervi degeaba!

    ReplyDelete
  2. Si eu care in viata mea nu stiu daca am avut de 5 ori noroc ieri am reusit sa incarc pentru o postare vreo 60 poze :) Sper sa nu mi se intoarca asemenea bunavointa a bloggerului :))

    ReplyDelete
  3. supeer dragutz machiajul)..te prinde:)

    i'm a new follower:)

    ReplyDelete
  4. De fapt nu stiu sa numar...m-a lasat sa incarc 192 de poze nu 60,ce-i drept in cateva ore bune :)
    Eu am alta problema,dar nu e noua...daca stau mai mult de 2 ore sa scriu o postare blogger nu mai poate salva automat constant si risc sa o pierd daca se intampla ceva cu netul,curentul sau inchid din greseala fereastra.Si o alta parte care ma enerveaza,si poate nu-s eu in tema cum functioneaza,e ca nu te poti opri cu postarea ca apoi sa o continui in alta zi.Exista acolo la postarile mai vechi salvate optiunea editati,dar se refera doar la stergere sau publicare,nu ti-o deschide sa poti continua sa scrii in ea.
    Si se intampla uneori sa scriu ceva si apoi sa fiu nevoita sa inchid pc din varii motive si pierd tot caci desi ramane in postari mai vechi nu pot nici macar sa dau copy-paste la randurile respective sa le pot refolosi.

    ReplyDelete
  5. @Ramona J: Defapt poti sa folosesti ce ai scris mai demult. Daca de ex. azi scrii ceva si vrei sa continui maine, salvezi, iar maine intri la postari si o sa-ti apara post-ul de azi cu o specificare postare nefinalizata. Apoi dai click pe ea si in stanga o sa-ti apara optiunea editare. Si eu mai patesc sa incep azi si sa nu apuc sa postez, si fac treaba asta. :) Pup :*

    ReplyDelete
  6. Acum te-am descoperit. :D
    O sa te pun in lista mea!:)
    Eu nu mai pot incarca poze deloc de 2 zile...x(
    Nu mi se mai deschide fereastra aia de incarcat poze...

    ReplyDelete
  7. @Anda: Multumesc! :*
    Mie mi se incarca pozele intr-o suta de ani... :(

    ReplyDelete

Tell me what's on your mind.

Powered by Blogger.

My lovely followers

Cauta