Blog and beauty by Cristina Duceac

Wednesday, April 11, 2012

    Hello! Pentru cele care nu stiu mare lucru despre mine, eu cant! Nu doar la dus si in intimitatea camerei mele, ci peste tot. Nunti (vara asta nu am nici macar un weekend liber!!!), cluburi, pub-uri, concursuri. Pe unde pot, si pe unde sunt invitata. Si daca nu-s invitata, ma autoinvit. :)) Ei bine, fara alte prezentari, am uploadat azi primul meu video pe youtube. E o inregistrare a unui cover la piesa Lady Gaga - Paparazzi, insa varianta piano slow. Sper tare mult sa va placa. Here we go, enjoy!


6 comments :

  1. OMG! Ce voce ai ! Mi s-a făcut pielea găinii ! Super super super ! ♥
    Când scoți un album să-mi trimiți și mie unul :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc frumos! Casa de piatra, scumpa! Am vazut poze! :*

      Delete
  2. Wow, ai o voce minunata! Iti doresc mult succes!

    ReplyDelete

Tell me what's on your mind.

Powered by Blogger.

My lovely followers

Cauta