Blog and beauty by Cristina Duceac

Friday, January 9, 2015


Bună, fetelor!



    Răceală, răceală, răceală... Îmi revin treptat, treptat, însă am avut niște zile de coșmar. Dureri crunte de cap, frisoane, moleșeală, durere în gât și piept, răgușeală, tuse, nu mai zic de nasul roșu și cojit de la atâtea șervețele folosite.. Așa că m-am gândit (și că tot este sezonul gripelor și al răcelilor) să vă dau câteva sfaturi să vă recuperați mai repede (sau cel puțin așa mi-a trecut mie, și sper să vi se potrivească și vouă). Chiar acum stau cu un ceai „Hapciu” lângă laptop :)). Să începem!

1. În primul rând, fă-ți stocul de pastile. Și nu oricum, din auzite, ci după ce ai consultat medicul sau farmacistul. Nu e ok să iei medicamente după ureche, pentru că pot să-ți facă mai mult rău decât bine. Eu am luat următoarele: Nurofen Răceală și Gripă, ACC efervescent, Cetebe, ceai „Hapciu” de la Fares, iar pentru dureri de cap am luat Nurofen Express Forte. Dar ce m-a ajutat pe mine nu înseamnă neapărat că te va ajuta și pe tine, așadar repet: consultă medicul sau farmacistul!


2. Una specială pentru fumători: lasă țigările! Da, ai citit bine. Cum ai vrea să-ți treacă durerea din piept, de gât, sau răgușeala? N-ai să mori o săptămână fără ele. Cine știe, poate reușești să le lași de tot!


3. Cumpără-ți șervețele nazale și dintr-alea în cutie. O să-ți curgă nasul, și tare. Aa, și să fie musai fine! Nu cred că vrei să ai senzația că te ștergi la nas cu șmirghel, mai ales atunci când deja ești puțin iritată. Coji oricum o să faci (gross, I know), dar măcar să nu te doară așa tare. Și dacă tot am pomenit de coji (eww!), sa ai o cremă de gălbenele la îndemână. Eu o recomand pe aceasta. Pentru mine și-a făcut cel mai bine treaba.


4. Odihnește-te! Yes, as simple as that! Stai în pat, uită-te la serialele tale preferate, citește o carte, blogul tău preferat, sau dormi. Ideea e să stai în pat. Nu. nu ai voie să te duci nici până la magazin! Trimite-ți iubitul, mama sau prietena cea mai bună. Mă îndoiesc că se vor supăra :) 


5. În caz ca te doare în gât îngrozitor, așa cum am pățit eu, uită de mâncărurile solide măcar pentru câteva zile. Supele cremă vor fi cele mai bune prietene ale tale! Eu am mâncat supe cremă, iaurturi (la temperatura camerei, nicidecum din frigider), banane (iarăși, la temperatura camerei), lapte cu cereale și miere (cerealele le-am lăsat să se înmoaie în lapte, ca să nu zgârie). În rest, muuuulte lichide, în special ceai cu miere și lămâie.


6. Infuzie! Pune-ți într-un vas mai mare apă fierbinte, un amestec de plante uscate și niște sare mare. Pune-ți un prosop peste cap și inspiră aburii, o să-ți facă tare bine (avantaj: face bine la ten)! Eventual, fă și o baie la picioare cu apă fierbinte și sare mare. În faza asta, îmbracă-te bine ca să transpiri, să iasă răceala din tine. Știu, nu ești chiar deloc o priveliște în momentul ăsta, dar chiar nu e momentul să te simți prost din cauza asta, și tot ce contează este să te faci bine.


7. O frecție cu oțet sau spirt nu strică niciodată, dimpotrivă, scoate răceala din tine! Nu uita să schimbi așternuturile!!! Nu vrei ca așternuturile tale preferate să miroasă a spirt.


    Cam astea sunt sfaturile mele. Asta am făcut eu și a funcționat. Nu e chiar rocket science, but oh well, sper că v-am fost de ajutor! Va pup și vă urez însănătoșire grabnică!
____________________________________________________________

CONTACT ME AT: makeupbymademoiselle@gmail.com







0 comments :

Post a Comment

Tell me what's on your mind.

Powered by Blogger.

My lovely followers

Cauta