Blog and beauty by Cristina Duceac

Friday, January 30, 2015


Bună, dragelor!

    Ieri, 29 ianuarie, ziua mea. Am 22 de ani, și simt că am făcut deja atât de multe în această viață. Ăsta e un lucru bun, zic eu. Anul acesta termin facultatea, profesez într-un domeniu care îmi place, iar în această vară mă voi căsători cu cel mai frumos om (inside and out) pe care aș fi putut să îl întâlnesc vreodată! Am o familie frumoasă și prieteni care mă iubesc. Deja începe să-mi fie frică: parcă e prea bine ca să fie adevărat!
    Cadourile au început să apară cam cu o săptamână înainte, până ieri inclusiv.






*despre el v-am mai vorbit aici*

Șiiiiiiiiii: 
    Xbox 360 Slim cu senzor Kinect! Nu l-am pozat pentru că nu mai este în cutie, dar vă invit să căutați pe YouTube să vedeți despre ce e vorba. Și-așa nu sunt genul care să iasă la sucuri, de fapt în general nu prea ieșim noi în oraș, preferam să ne uităm la un film. Ne-am găsit activitate, avem ce face, și cu ocazia asta mai ardem și niște calorii!  
    Cred că este irelevant să spun ce/de la cine am primit, pentru că toate valorează la fel de mult în ochii mei și le mulțumesc tuturor pentru că au fost alături de mine, chiar și cu gândul, dacă fizic nu s-a putut. Vă mulțumesc și vă iubesc pe toți!
     Ce am făcut de ziua mea? Am suflat la 12 noaptea in lumânări, m-am jucat pe Xbox până pe la 3 dimineață, la 10 am avut examen, apoi am mers și am mâncat undeva frumos (dacă sunteți din Iași sau veniți în vizită, e musai să nu ratați restaurantul Oscar de pe Lascar Catargi!), am venit acasă și am dormit, iar apoi ne-am jucat iar pe Xbox :))
    Ugh, mai am săptămâna viitoare doua examene, și apoi guess what: placăm la Paris pentru un weekend. Stay tunned for pictures! Vă pup!
____________________________________________________________

CONTACT ME AT: makeupbymademoiselle@gmail.com


0 comments :

Post a Comment

Tell me what's on your mind.

Powered by Blogger.

My lovely followers

Cauta