Blog and beauty by Cristina Duceac

Tuesday, October 5, 2010

Hello, my lovelies!!!

Dupa cum v-am promis ieri, azi voi posta un mic Haul. Am fost ieri in Suceava la lectiile de canto si am trecut inevitabil prin Iulius Mall, respectiv Peacocks, de unde mi-am si achizitionat 2 perechi superbe de cercelusi! Plus ca sunt muuulte bratari/cercei/lanturi/inele la reducere. Spre ex, eu pe cercelusii mei am dat 6, respectiv 7 lei, si eu fost redusi de la 18 si 20 lei. :D Bargaaaaain!
Here you go!

Prima pereche are un mic animal print si sunt in forma de inimioare. Din material 100% acrilic, m-au costat 6 lei, insa mie mi se pare ca sunt super cute si adorable!!!



A doua pereche sunt putin mai massive, mai spre punk-rock, iar mie imi plac tare mult. Tot in forma de inima, negru cu auriu. M-au costat doar 7 lei! :D  *100% metal nepretios, but who cares when they look so good?

I simply HAVE to love them!

So that is my little haul! Sper ca v-au placut noii mei cercelusi. Sa nu uitati sa treceti pe la Peacocks pentru ca sunt reduceri HUGE! Defapt acolo mereu gasiti reduceri de 70%.. :)) Ma rog. See you later! Bye!

XOXO, Mademoiselle.




Pentru intrebari, request-uri, sugestii s.a.,
contact me at makeupbymademoiselle@gmail.com !


10 comments :

  1. sunt foarte frumosi, sa-i porti cu placere...zilele astea ajung si eu pe la suceava, sper sa gasesc si eu ceva minunatii ;0

    ReplyDelete
  2. @unika : daca vii in Suceava sa treci negresit pe la Peacocks. Sunt mega reduceri! Pupicei!

    ReplyDelete
  3. ador prima pereche:X...
    sa-i porti cu placere:)

    ReplyDelete
  4. Frumosi. Imi plac ambele perechi, sa te bucuri de ei. :*

    ReplyDelete
  5. Sa`i porti sanatoasa :*
    Eu sunt adepta "hoops" , dar imi place sa vad diferiti cercei la alte persoane. Din astea 2 perechi, imi place prima. Foarte trendy.

    ReplyDelete
  6. @iguanitza: sarumana! :* si mie imi place mai mult prima pereche, dar nici cu a 2a nu mi-e rusine :D Si eu am destule hoops si am zis sa mai diversific :)) Pupicei! :*

    ReplyDelete
  7. Ce-mi plac ambiiiii!:X:X:X
    Noi n-avem Peacocks in Iulius Mall Timisoara. :((

    ReplyDelete
  8. @Anda Zelenca: Pacat ca nu aveti, e mult prea fain magazinul... :*

    ReplyDelete

Tell me what's on your mind.

Powered by Blogger.

My lovely followers

Cauta