Blog and beauty by Cristina Duceac

Wednesday, October 6, 2010

Hello :)

Ma scuzati, dar desi v-am promis ca azi voi posta un review, nu am fost in stare.. M-am simtit rau, m-am certat cu lumea, azi nici macar la scoala nu am fost ca ieri mi-am sucit glezna la sport.. F-ed up day..
Si daca tot nu ma simt in stare sa scriu un post legat de topicul blogului, hai sa pun si un video off-topic care pe mine m-a amuzat. :) Cine a auzit de Ray William Johnson sa ridice mainile si picioarele sus! :D Daca aveti cont pe youtube, dati un mic subscribe acolo, a super funny tipul :D Check him out!


http://www.youtube.com/watch?v=EBB7sYeCPoE&feature=channel

Am vrut sa pun chiar video-ul, dar vad ca nu-mi mai apare optiunea aia sa incarc direct de pe net, so dati un click pe link. :)

Have an awesome night!
XOXO, Mademoiselle.

3 comments :

  1. Pe youtube la videoclipul in cauza, sub el pe dreapta,imediat sub nr de vizualizari ai optiunea embed pe care daca dai click iti afiseaza codul caruia sa ii dai copy-paste in postarea ta.

    ReplyDelete

Tell me what's on your mind.

Powered by Blogger.

My lovely followers

Cauta