Blog and beauty by Cristina Duceac

Wednesday, January 7, 2015

Bună, dragelor!

     Cum ați petrecut sărbătorile? Eu una am avut mult prea multă treabă, și nu prea le-am simțit. Cele două săptămâni de vacanță au trecut ca vântul și ca gândul! Am cântat pe 25, 27, 31 decembrie, și 1, 2, 3 și 6 ianuarie. Am intrat în noul an muncind, obosită, însă împăcată sufletește. Chiar, dacă stau să mă gândesc bine, cred că asta este prima dată când la trecerea dintre ani mă simt atât de împlinită și fericită. Iar ăsta e un lucru bun! Apropo de noul an, care sun rezoluțiile voastre? Eu nu m-am gândit la asta până acum, însă cred ca ar fi un moment bun. Îmi propun să termin examenele cu bine, să-mi iau diploma de licență, să mănânc mai sănătos (am început de anul ce a trecut, însă vreau sa fiu mai perseverentă), să-mi fac iar abonament la sală (mi s-a terminat chiar înainte de vacanță), să iasă nunta așa cum ne dorim... și dacă stau să mă gândesc ar mai fi multe, dar cred că aș scrie un roman :))
    Eu.. deocamdată sunt răcită bocnă.. Îmi curge nasul, tușesc, ma doare capul, strănut.. Nu e bine. Tocmai am mâncat o supă cremă de dovlecei și un iaurt cu fructe confiate (nu reușesc să mănânc nimic solid pentru că mă zgârie pe gât..), și m-am gândit să vă scriu și să vă arăt în poze cam cum a arătat parte din vacanța mea. Enjoy!

    Pe 26 seara am ieșit la o salată, deja sătulă da afumătură și mâncare de sărbători. Aveam nevoie de ceva light. Am mâncat o salată cu creveți demențială, și dacă treceți vreodată prin Câmpulung Moldovenesc vă invit să faceți o oprire la restaurant Bucovina să o încercați!

Pe 27 am cantat la o cumătrie, și cam așa a arătat candy bar-ul.

Și cam așa am fost îmbrăcată la cumătrie. Rochia e no name, iar pantofii sunt Marelbo. 




Cam așa a arătat Revelionul pentru noi.
 (Rochie și pantofi - Ina Design, cercei - no name)


    Pe 1 am fost până pe Rarău la o bulgăreală. Nu mai zic că am luat o sanie, am legat-o de mașină și ne-am dat cu ea. A fost tare fain, doar că știu că de aici mi s-a tras răceala cruntă pe care o am acum.. :(

    Pe 2 dimineață am fost la Pătrăvăria din Pojorîta unde am băut un suc de merișoare excepțional, natural, făcut de ei. Am mâncat și un păstrăv cu smântână minunat, și am împărțit o porție de papanași cu Andrei (and btw, nu am mâncat în viața mea papanași atât de buni ca aici!!). Îmi pare rău ca nu am pozat și mâncarea să vi fi arătat, dar promit că data viitoare.
  
    Cam atât pentru azi. Mă duc să-mi fac un ceai și să mă întind în pat, că mă lasă puterile deja. Vă pup (ba nu, că vă dau răceală)!
____________________________________________________________

CONTACT ME AT: makeupbymademoiselle@gmail.com

0 comments :

Post a Comment

Tell me what's on your mind.

Powered by Blogger.

My lovely followers

Cauta