Blog and beauty by Cristina Duceac

Friday, December 26, 2014

Hello, ladies! 

     Cum ați petrecut Crăciunul? Eu l-am petrecut în familie, cu cei dragi, printre cadouri, mâncare delicioasă (și sunt foarte mândră de mine că am reușit să nu întrec măsura) și suflete calde. În ajun am stat acasă, după care am fost într-o scurtă vizită la viitorii nași, iar apoi somn de voie, mai ales că știam ce mă așteaptă pe 25. Pe 25 am fost la o petrecere de Crăciun unde am cântat. A fost frumos, dar și obositor, și sunt recunoscătoare că a ținut doar până la 2 și ceva, și nu am stat până dimineață ca la o nuntă. La 3 jumătate am ajuns acasă, și azi am dormit și eu și Andrei ca doi puturoși până mai târziu :D. 
     Apropo, ce v-a adus Moș Crăciun? Eu sper că v-a adus fix ceea ce v-ați dorit, pentru că la mine așa s-a întâmplat (și pe parte spirituală, dar șiii pe parte materială - că doar suntem fete! :)). Să vă arăt cadourile de sub brad!

Am fost cam cuminți, zic eu!

     Pentru astăzi am pregătit un OOTN pe care l-am purtat la petrecerea despre care vă povesteam. Nimic complicat, mai ales că de multe ori merg pe principiul  less is more. Machiajul este unul la fel de simplu. Nu l-am pozat pentru că era deja seară când l-am făcut și nu mai aveam lumină bună pentru poze, însă vă pot explica. La ochi am mers pe culori naturale și un tuș finuț, mi-am conturat destul de bine fața, iar pentru buze am ales un burgundy. Cât despre păr, mi-am făcut cel mai simplu cu putință coc ajutându-mă de o gogoașă. Țin să mă scuz pentru calitatea execrabilă a pozei, însă nu pot cere mai mult de la un telefon și o mână care se comportă ca la Parkinson :)).

Cămașă - New Look
Fustă imitație piele - no name
Pantofi - Ina Design
Accesorii - Primark

____________________________________________________________

CONTACT ME AT: makeupbymademoiselle@gmail.com

0 comments :

Post a Comment

Tell me what's on your mind.

Powered by Blogger.

My lovely followers

Cauta