Blog and beauty by Cristina Duceac

Tuesday, April 19, 2011

Revin cu un haul micut. Cum v-am obisnuit deja, am dat foarte putini bani pe lucrurile achizitionate. Bargain hunter! Frugalista, gen. Enough with the presentation, let's get on to the goodies!


____________________________________________________________




No name Ray Ban like sunglasses - 10 lei

______________________________________________________________


Avon Earrings - 25 lei

_____________________________________________________________






No name ring - 5 lei

_________________________________________________________



And a little bonus: NOTD


Avon nail polish in Luxe Lavander

_____________________________________________________________
Listening to:




Love, Mademoiselle.
XOXO

9 comments :

  1. @Miuri: de la un butic no name de la mine din oras. Si eu m-am mirat c-am dat peste ei. Si la doar 10 lei. OMG! Bargaaaaain! :D

    ReplyDelete
  2. Si mie imi plac mult ochelarii ..pff, esti tare! :))

    ReplyDelete
  3. Foarte dragute! Sa le porti cu placere! Imi place mult melodia,imi aduce aminte de filmul"Cruel intentions"

    ReplyDelete
  4. @Special K: thanks, honey! :* Si mie imi plac ochelarii, inca sunt intr-un soc ca i-am gasit si la pret asa mic. :))

    ReplyDelete
  5. @Andreea♥: Multumesc! :* Ma bucur ca-ti place melodia, desi eu n-am vaut filmul. :) XOXO

    ReplyDelete
  6. Ochelarii sunt foarte de efect iar cerceii si inelul sunt elegante si a little vintage like.Dovada cea mai buna ca nu firma conteaza,ci cum si ce alegi sa cumperi!
    Imi place la nebunie oja!
    By the way,sa le porti cu placere!
    Te pup!

    ReplyDelete
  7. @Ela: Si eu am fost intotdeauna de parere ca nu firma conteaza, ca poti sa gasesti haine sau accesorii frumoase si in magazinase no name. Multumesc frumos! :*

    ReplyDelete
  8. Ce frumosi sunt ochelarii. Cerceii si lantisorul de la Avon sunt si pe wishlist-ul meu. :))

    ReplyDelete

Tell me what's on your mind.

Powered by Blogger.

My lovely followers

Cauta