Blog and beauty by Cristina Duceac

Wednesday, August 18, 2010

Hello, my lovelies!

In ultimul timp m-am facut buna prietena cu produsele Avon (sunt si reprezentant, dar asta nu conteaza), in primul rand pentru ca produsele chiar fac ceea ce promit, si in al doilea rand, sunt cheap. :)

Astazi mi-a venit coletul si pentru ca am indeplinit nu stiu ce conditii, am primit 3 cadouri :-O. Nu mi-a venit sa cred, am crezut ca am gresit codurile si am comandat alte nebunii in loc, dar nu!, erau cadou! Cadourile sunt urmatoarele:

*O rochita tare draguta de plaja in dungi marinaresti, 100% bumbac (ce-i drept, e cam lunga - cu 1 cm peste genunchi-, iar eu nu ma prea impac cu asfel de lungimi, insa am sa o scurtez :D).
*O cartela PrePay MyAvonMobile
*Setul de sampon, balsam si tratament Advance Techniques Damage Repair. (my new HG!)
Foarte incantata de cadouase, mai ales de setul pentru ingrijirea parului, am fugit repede in dus sa ma spal pe cap (si-asa trebuia deja sa-mi spal parul, asa ca mi s-a dat ocazia perfecta sa testez produsele). Mi-am spalat parul cu sampon, am aplicat balsamul si l-am lasat sa actioneze vreo 5 minute dupa care mi-am clatit parul, am iesit din dus, mi l-am sters finut cu prosopul, am aplicat tratamentul pe varfuri si foarte putin pe lungime, am lasat vreo 2-3 minute sa intre in par dupa care m-am uscat ca de obicei cu foehn-ul.

Rezultatul: Un par mai matasos ca niciodata, cu mult volum si stralucire intensa! Ce naiba ai putea sa-ti doresti mai mult de la un produs de ingrijire a parului? Pe langa asta are si un miros foarte fresh si frumos, tratamentul nu incarca parul (cu conditia sa pui doar o cantitate cam de marimea unui banut), iar varfurile si patul per total arata mai bine ca niciodata! Nu ma mai satur sa-mi trec mana prin par, iar de placa nici nu mai vorbesc. Nu imi mai bag placa in par decat la ocazii foaaarte speciale. :))


Va recomand din tot sufletul sa incercati aceste produse! Tot ce pot sa spun este ca pentru parul meu face minuni! :D

XOXO, Mademoiselle.


Pentru intrebari, request-uri, sugestii s.a.,
contact me at makeupbymademoiselle@gmail.com !


Later edit: Mi-am schimbat tema, cealalta mi se parea plictisitoare. Hope you like it! Pupicei!

5 comments :

  1. Nu stiu de ce, dar niciodata nu m`au atras sampoanele si produsele de par de la Avon. Dupa ce am citit parerea ta, parca as incerca si eu :P

    cartela MyAvonMobile?? What`s that?

    ReplyDelete
  2. Chiar ma batea gandul sa imi cumpar acest tratament dar nu am mai incercat nimic pentru par de la Avon. Tu m-ai pus mai mult pe ganduri si cred ca il voi achizitiona. :)

    ReplyDelete
  3. @Shopperita : Crede-ma, merita fiecare banut. Cel putin pentru parul meu. Sa-mi spui si mie parerea ta daca il achizitionezi. :*

    ReplyDelete

Tell me what's on your mind.

Powered by Blogger.

My lovely followers

Cauta