Blog and beauty by Cristina Duceac

Thursday, August 19, 2010

Hello, my lovelies!

Acum vreo jumatate de an am auzit eu despre pontul asta cu concealerul: inainte sa te dai cu ruj/gloss, aplica un strat de concealer pentru ca nuanta produsului sa nu fie influentata de culoarea buzelor tale. Mi-am zis "no shit", si am continuat sa fac fix pe dos: n-am folosit concealer. Nu eram mare amatoare de rujuri atunci, si tocmai din cauza asta: culoarea pe care o arata rujul se schimba total cand il aplicam pe buze.
Acum vreo 2 lui am auzit din nou acest pont, si mi-am zis ca n-ar fi rau sa incerc si eu aceasta metoda. Mi-am facut machiajul, am aplicat concealer pe buze si m-am dat cu ruj. Am ramas.. stunned! Nu mi-a venit sa cred cat de frumos arata rujul acela pe buzele mele si cat de superb imi flateaza tenul. Am ramas cu atat mai uimita cu cat acela era rujul pe care il aplicam si imediat devenea roziu datorita culorii buzelor mele, iar acum ramane nude-ul acela impecabil!

Hope you enjoyed it!
XOXO
, Mademoiselle.
Rujul e din colectia Avon Color Rich (din cate imi aduc eu aminte :-??), nuanta "latte", insa din cate am vazut nu mai este in cataloage. E putin mai inchis decat in poza, un nude mai spre maro, insa din cauza blitz-ului a iesit un peachy nude. :)

BONUS:

U
n video din cadrul festivalului "Seri Melancolice Eminesciene", editia I, care s-a desfasurat la Ipotesti, Botosani, prin iunie.

Mademoiselle - Lead Vocal
Georgiana Gaitan - Backingvocal
Claudia Zebreniuc - Leading Guitar
Roxana Bancescu - Backing Guitar




Enjoy!




Pentru intrebari, request-uri, sugestii s.a.,
contact me at makeupbymademoiselle@gmail.com !

2 comments :

  1. ;) ehehe dar ce voce :D Chiar m-ai uimit :X

    ReplyDelete
  2. e superb rujul acela! se vede f dragut pe buze. din pacate eu l-am pierdut pe al meu si a trebuit sa dau comanda de altul. oricum, nu stiu de ce presimt ca o sa il gasesc cu o zi-doua inainte sa vina cel nou. dar nu are nimic, la cat imi place, mai bine sa am mai multe:D

    ReplyDelete

Tell me what's on your mind.

Powered by Blogger.

My lovely followers

Cauta