Blog and beauty by Cristina Duceac

Thursday, August 8, 2013

Hello, Ladies!

  I am back! Știu că nu am mai postat de foarte mult timp dar tot citeam blogurile mele preferate și mi-a venit cheful :) Așadar, astăzi am să vă prezint un machiaj realizat pe o față specială, cu pistrui. Cât despre machiajul în sine, m-am inspirat din machiajul pe care l-am purtat de revelion, pentru care am apelat la un make-up artist foarte bun, mult mai bun ca mine (eu sunt in procesul de exersare), Andreea Andriesei. Nu am poze cu machiajul realizat de ea (din pacate), însă ce am făcut eu e un fel de remake. 
  So, here you go!





____________________________________________

CONTACT ME AT: makeupbymademoiselle@gmail.com

0 comments :

Post a Comment

Tell me what's on your mind.

Powered by Blogger.

My lovely followers

Cauta