Blog and beauty by Cristina Duceac

Sunday, October 3, 2010

Hello, my sweethearts!!!

Loooong time no see.. Imi cer scuze, am fost ocupata, am inceput repetitiile la muzica, am inceput sala, am inceput o gramada de lucruri, si, cel mai important, a inceput scoala! Acum sunt mandra eleva in clasa a 11-a. :D
 But let's get to the fun part!

Ieri ma uitam pe youtube la tutorialul lui Special K, unde a realizat superb si chiar identic look-ul Rihannei din videoclipul piesei Who's That Chick?. Ei bine, am vazut acel cutcrease si m-am inspirat. Nu, nu am recreat look-ul, insa am incercat sa realizez primul meu cutcrease. E un look mai smokey asa, l-as purta intr-o noapte la club, ori in completarea unui costum de egipteanca de Halloween. :D
So here we go:


























Pentru ca make-up ul e destul de puternic, pentru buze nu am folosit decat Visions Lip Gloss Crayon de la Oriflame in nuanta Coral Craze (care e un peach foaaarte sheer), iar peste am aplicat lip gloss Sephora in nuanta Sweet Nectar. That is all for today!

Promit sa nu mai lipsesc atata timp! Hauls and reviews are coming soon! Stay tunned!



XOXO, Mademoiselle.


Pentru intrebari, request-uri, sugestii s.a.,
contact me at makeupbymademoiselle@gmail.com ! 



4 comments :

  1. Ma bucur ca te-am inspirat :D :* Ti-a iesit f bine :P

    Cred ca ar mai fi mers un gri intre negru si highlight-ul alb, sa fie un efect mai "faded" :D puP!

    ReplyDelete
  2. @Special K, multumesc frumos! Si multumesc pt sfat, am sa il fac iar si am sa aplic si sfatul tau! :D Pupicei! :*

    ReplyDelete
  3. Buna, de curand am primit un lip gloss crayon in nuanta pink glaze dar n-am idee cum mai pot scoate produsul dupa ce se consuma varful. Am incercat rotirea sa dar nimic. Exista o alta solutie?

    ReplyDelete
  4. Multumesc mult pentru raspuns :) L-am ascutit si eu intr-un final, greu dar merge.

    ReplyDelete

Tell me what's on your mind.

Powered by Blogger.

My lovely followers

Cauta