Blog and beauty by Cristina Duceac

Monday, October 7, 2013

Hello, ladies!

     Am avut o săptămână plină și un weekend și mai plin!! Am început din plin facultatea, sâmbătă am cântat la o nuntă în Suceava, iar duminică am fost cu Andrei la altă nuntă ca invitați. Pentru nunta de sâmbătă mi-am făcut un machiaj mai smokey. L-am făcut destul de repejor pentru că nu am avut prea mult timp la dispoziție, dar a ieșit destul de ok. M-am grăbit și cu pozele, și cu tot! Pentru buze am mers pe nude. Let's take a look!






Să vă arăt și rochia pe care am purtat-o!

(rochie - Next Level)

     Duminică am purtat un machiaj mult mai simplu. Un cat eye bine iluminat cu buze colorate. Nu am făcut poze exclusiv machiajului, însă am dat un crop la o poză ca sa va faceti cât de cât o idee.


Vă urez o zi minunată!

____________________________________________________________

CONTACT ME AT: makeupbymademoiselle@gmail.com







2 comments :

Tell me what's on your mind.

Powered by Blogger.

My lovely followers

Cauta