Blog and beauty by Cristina Duceac

Monday, September 30, 2013

Hello, ladies!

     Sâmbătă am avut nuntă și parcă am avut chef să schimb ceva la machiaj, așa că am schimbat locul spre care se îndreapta atenția privitorului. De obicei merg pe un machiaj al ochilor mai îndrăzneț, însă de data aceasta am pus accentul pe buze. Pentru ochi am preferat un machiaj cât mai simplu, alb pe pleoapa mobila pentru iluminare și un maro nud pentru pliu. Petru buze am folosit un ruj roșu intens de la Maybelline, gama ColorSensational, în nuanța Lady Red (527). Fața este ușor conturată, iar ca blush am folosit unul peachy de la Lancome. Enjoy!



Vă urez o zi minunată!

____________________________________________________________

CONTACT ME AT: makeupbymademoiselle@gmail.com



4 comments :

Tell me what's on your mind.

Powered by Blogger.

My lovely followers

Cauta