Blog and beauty by Cristina Duceac

Friday, January 24, 2014

Hello!

     V-am mai spus că nu-mi place iarna? Da, v-am spus în postarea anterioară, însă în dimineața asta, mergând pe stradă, mi-am tot repetat în cap „Nu-mi place iarna! Nu-mi place iarna!”. De ce? Pentru că e frig! Nu mi-a plăcut niciodată frigul, sunt o friguroasă cum n-ați mai văzut. Plus de asta, aici în Iași e o iarnă tare dubioasă. E o combinație iarnă + primăvară. Iarnă pentru că e frig și este puțintică zăpadă, și primăvară pentru că este „fleoșcăraie”, noroi, sau cum vreți voi să-i spuneți. Poate că nu m-ar deranja așa tare mizeria de afară, doar că am o problemă: NU ȘTIU SĂ MERG PE CONDIȚIILE ASTEA! Serios! Mi-e ciudă și chiar sunt invidioasă pentru că văd copii care sunt în stare să meargă fără să se stropească deloc-deloc, iar eu mă umplu cu noroi până la fund! Așa că vă rog să-mi spuneti și mie cum mergeți voi în astfel de condiții. Poate învăț și eu de la voi. :)) 
      Și acum că m-am plâns, sa revenim la oile noastre. Pentru fetele mai romantice, am ales o combinație cuminte pentru machiajul ochilor, și o culoare îndrăzneață pentru buze. Pentru ochi am combinat câteva nuanțe de auriu, maro închis mat în pliu și tuș negru, iar pentru buze am ales un roșu puternic. Check it out!



 ____________________________________________________________

CONTACT ME AT: makeupbymademoiselle@gmail.com


0 comments :

Post a Comment

Tell me what's on your mind.

Powered by Blogger.

My lovely followers

Cauta