Blog and beauty by Cristina Duceac

Tuesday, January 21, 2014

Hello!

*Out of topic* Cine-și mai aduce aminte de Eiffel 65?


     Astăzi vin cu un machiaj de seară mai glacial, că  și-așa e frig afară! Vine iarna!! Cam târziu, ce-i drept, dar vine just in time for my birthday! Nu știu dacă să mă bucur sau nu. Pe de o parte îmi place zăpada, pe de altă parte urăsc frigul. Îmi place iarna doar atunci când dă prima zăpadă.. si cam atât. Am fost și la ski „iarna” asta, așa că, din partea mea, poate să vină vara! Plus că nu-mi place perioada asta because, oh well, SESIUNE! Need I say more? :)) 
     Machiajul de astăzi este realizat cu Sleek - Showstoppers. Îmi place la nebunie această paletă pentru simplul fapt că se pot realiza cu ea machiaje mai edgy ca cel din această postare, dar și look-uri romantice ca aici.
Am folosit un ruj nude pentru că am vrut ca tot accentul să cadă pe ochi și atât. 
     Ei bine, cam asta pentru azi. Vă pup!




PRODUCTS USED

Face:
SVR Lysalpha Creme Matifiante
Bourjois Flower Perfection Foundation
Oriflame Translucent Loose Powder
Sephora Contouring Powder
H&M Hello Kitty Blush
Wet'n Wild Illuminator

Eyes:
ELF Primer
L'Oreal Khol in White
Sleek - Showstoppers
NYX Gel Eyeliner
Maybelline The Colossal Volume Express Mascara

Eyebrows:
L'Oreal Le Sourcil 303 Deep Brown
H&M Hello Kitty Matte Brown Eyeshadow

Lips:
Oriflame - Total Nude
 ____________________________________________________________

CONTACT ME AT: makeupbymademoiselle@gmail.com


0 comments :

Post a Comment

Tell me what's on your mind.

Powered by Blogger.

My lovely followers

Cauta