Blog and beauty by Cristina Duceac

Monday, November 25, 2013

Hello, ladies!!


     Azi e urât tare afară, nu am chef să mă machiez, nu am chef să fac nimic. Am o grămadă de învățat, dar am zis să-mi iau liber vreo 20 de minute pentru a posta ceva. Am găsit acest tag pe YouTube la Zoella, după care l-am văzut în mai multe părți, și m-am gândit că e numai bun de făcut într-o zi ploioasă. Știu ca sună puțin ciudat titlul, clar nu am de gând să vă povestesc despre nu știu ce nebunii. Este un tag despre primele dăți în general: primul cuvânt, primul job, primul produs de machiaj, etc. Așadar, să purcedem! :D

1. My first word (primul cuvânt)
    Hmm.. Greu de spus. Cred că oscilează undeva între mama și tata. Ce chestie e și asta că nu poți să-și amintești tu singur lucruri de când erai mic.. E frustrant!! E ca și cum ai fi fost beat o lungă perioadă de timp, și apoi iți povestește toată lumea ce prostii ai făcut! :))

2. My first teddy (primul ursuleț de pluș)

    Asta-mi amintesc!! Era unul micuț, maro deschis, și țin minte că i se roteau mâinile și picioarele! :))

3. My first friend (prima prietenă)
    Prima prietenă este Narcisa, o fată tare simpatică care stă în același bloc cu mine, doar că în scară diferite. Din păcate nu mai ținem legătura din simplul fapt că viețile noastre au urmat cursuri diferite.. Oricum, a fost cea mai bună prietenă a mea din copilărie și întotdeauna am să-mi amintesc cu drag multe dintre năzbâtiile făcute împreună! 

4. My firt celebrity crush (prima celebritate pe care mi s-a pus pata rău de tot :))


    Nu am avut doar una, ci au fost două! Michael Jackson si Nick Carter de la Backstreet Boys! Îi visam și noaptea pe la 7 ani! :D

5. My first concert ( primul concert la care am fost)
    Ahh.. Memories.. :)) Vă mai amintiți de trupa N5?? Eu da! Țin minte că au concertat o dată la mine în oraș și stăteam în primul rând, iar unul dintre ei a venit și a bătut palma cu cei din primul rând... Am zis atunci că n-am să mă mai spăl pe mâini niciodata! Gross, I know :))

6. My first job (primul loc de muncă)
    Primul meu loc de muncă este și actualul. Cânt la nunți cu niște oameni minunați. Check it out!


Și vă invit să ascultați un cover făcut de noi!


7. My first car (prima mașină)
    Prima mea mașină nu este a mea, este a tatălui meu, dar având în vedere faptul că am permis de vreo doi ani și ceva (și pentru că tata este un drăguț) , o conduc când și cum vreau. Este un Volkswagen Polo, și mă înțeleg tare bine cu mașinuța asta!

8. My first blog post (prima postare pe blog)
    Auch! Prima postare a fost scrisă pe 29.07.2010, și este o postare introductivă.. Chiar stăteam și ma gândeam că aș șterge postările foarte vechi.. Mh.. Vreo părere în legatură cu asta?

9. My first makeup product (primul produs de machiaj)
    Îmi vine să râd... :)) Primul meu produs de machiaj a fost pudra de la Avon ColorTrend pe care o găsiți și astăzi în cataloage! După care au urmat gloss-uri și creioane de ochi cumpărate din piață de la tarabă! :))

10. My first YouTube subscribe (prima abonare pe YouTube)
     Cu siguranță fafinettex3! Din păcate nu mai postează nici pe blog, nici pe YouTube.. Știu despre ea doar că a devenit Makeup Artist, atât. Mi-e dor să posteze, mi-era tare dragă.
*Later update* Fafinettex3 a revenit pe youtube! Iuhu!

11. My first beauty-blog follow (prima abonare pe un blog de beauty)
     The one and only: Iguanitza

     Ei bine, acesta a fost tag-ul meu de lazy Monday :)). Vă invit să-l preluați și să vă faceți de cap cu el! 


____________________________________________________________

CONTACT ME AT: makeupbymademoiselle@gmail.com

1 comment :

  1. nu nu , sa nu stergi postarile antice :)) si mie mi se par stupide primele mele postari, mor de ras cand le citesc si in acelasi timp ma intreb ce a fost in capul meu si daca chiar eu am scris aia :)) dar face parte din evolutia noastra, suntem noi :)

    Te pup

    ReplyDelete

Tell me what's on your mind.

Powered by Blogger.

My lovely followers

Cauta