Blog and beauty by Cristina Duceac

Wednesday, November 20, 2013

Hello, darlings!

     Wow, iar n-am mai postat de ceva timp, dar asta pentru că internetul a mers tare prost în cămin, însă acum s-a rezolvat, and hopefully am să postez ceva mai des. 
     Machiajul de azi este realizat cu paleta Showstoppers de la Sleek. E un machiaj classy with a little bit of a twist (adică are albastrul ăla din paletă pe pleoapa inferioară), purtabil cam la orice fel de ocazie. Pentru că am folosit culori puțin mai ochioase și intense - față de poze, machiajul se vede mult mai intens în realitate - am ales un ruj roz pal, însă după preferințe puteți merge chiar pe un ruj corai... Chiar.. Oare de ce nu l-am folosit?? :))
     În fine, enjoy!






____________________________________________________________

CONTACT ME AT: makeupbymademoiselle@gmail.com

0 comments :

Post a Comment

Tell me what's on your mind.

Powered by Blogger.

My lovely followers

Cauta