Blog and beauty by Cristina Duceac

Saturday, December 4, 2010

Hello, girls!!

M-am intors pe blogosfera si sper sa nu mai lipsesc prea curand. N-am sa dau prea multe explicatii ca e asaaa de mult de scris, incat as ocupa vreo 2-3 post-uri. :))Oricum, vreau sa stiti ca mi-ati lipsit mult, si chiar daca nu am postat, blog-urile mele preferate le-am urmarit zilnic. :*
Azi am sa postez un micut micut haul .. Cam vechi, ce-i drept, dar regardless.. Sper din suflet sa va placa. Mi-am cam iesit din mana. :)) Dar sa incepem :D


 Astea sunt accesoriile: 
1 esarfa
1 ceas
2 inele
3 perechi de cercelusi

Iar acum sa ne luam pe rand:

Ceasul:
E no name, l-am luat din Auchan si am dat 12 lei pe el, dar imi place mult ca are cureaua maro si pare mai vintage asa. :D

Pereche de cercei nr. 1:
Sunt de la Kenvelo si am dat 6 lei pe ei. :)) Evident, i-am prins la reducere. BARGAAIN! :D Tot timpul sunt in cautare de reduceri si nu prea-mi iau accesorii/haine/etc. la pret intreg. :D

Perechea de cercei nr. 2:
Sunt de pe e-Biju.ro si am dat 10 lei pe ei. Sunt mici, roz si taare draguti!

Ultima pereche de cercei:
Pe ei am dai 9.5 lei tot de la e-Biju.ro si-mi plac maxim! Sunt tare cute ei, asa. :D

Inelul nr. 1:
E huge, un fel de cocktail ring, in forma de inimioara. Inimioara e verde si conturul eu auriu. E de la Meli Melo si am dat.. 6 lei pe el parca. :D
 
Inelul nr. 2:
My precious! Tot huge e, gen cocktail ring, si imi place cel mai mult! I simply love it! Am dat tot 6 lei pe el de la Meli Melo. :P

Si esarfaaaaaaaaaaa...... E cea care afare in toate pozele. :)) Imi place super mult imprimeul... L-am luat dintr-un complex comercial no name si am dat 22 lei pe ea. :D

Ei bine, in ultimul timp mi-am tot luat lucruri, mai trebuie sa postez cateva haul-uri, insa trebuie sa imi planific de-acum timpul pentru blog.. Timpul si articolele, bineinteles. Acum, astept un mic feedback din partea vorastra.. Ati fi de acord sa postez cate un haul o data pe saptamana?  Si, mai mult de atat, va place? Astept comentariile voastre! :D


XOXO, Mademoiselle.
 

Pentru intrebari, request-uri, sugestii s.a.,
contact me at makeupbymademoiselle@gmail.com ! 



4 comments :

  1. Welcome back!
    Iubesc cocktail rings, de fapt orice bijuterie oversized in stil victorian, opulenta, cu pietre.Si imi place prima pereche de cercei, restul sunt cam mici si vlaguiti pentru gustul meu...incarcat :)
    Ceas nu port, decat daca seamana a bratara, dar mereu le admir la ceilalti.
    Sa le porti cu noroc!

    ReplyDelete
  2. @ Ramona J. - Si mie imi place mai mult prima pereche dar eu fiind in clasa a 11-a, nu pot sa-i port prea des la scoala (desi fac si treaba asta de mult ori), asa ca imi mai iau din cand in cand si cercei mai "micuti si vlaguiti" ca sa am cu ce merge la scoala. :)) Multumesc frumos! :*

    ReplyDelete
  3. Welcome back! Imi plac toate la nebunie!:X

    ReplyDelete
  4. poti avea lucrurile dorite la un pret mai mic , doar sa te adresezi persoanei potrivite ;)

    ReplyDelete

Tell me what's on your mind.

Powered by Blogger.

My lovely followers

Cauta