Blog and beauty by Cristina Duceac

Sunday, December 5, 2010

Hello, darlings!

Aaaazi sunt fericita! :)) Asa, pur si simplu. Afara e frigut, e zapada, iar eu sunt maxim in spiritul sarbatorilor. Astazi am fost in Iulius Mall si peste tot, in fiece magazin erau colinde si promotii de iarna care mai de care mai atractive. Am sfarsit prin a-mi achizitiona o pereche de cizmulite maro a la UGG. Nu, nu originale. Am dat doar 42 lei pe ele. Bargaaain! :)) Nu are rost sa atasez poza cu ele pentru ca stiti cu totii cum arata cizmele UGG, asa ca am sa va scutesc. :D


Maine vine Mos Nicolae, asa ca faceti bine si pregatiti-va ghetutele si mai faceti 1-2 fapte bune asa, pe ultima suta de metri, ca poate-poate se pune. :D Eu sunt foarte incantata de ziua de maine si mai ales pentru faptul ca eu si cei din clasa mea ne-am hotarat sa jucam Ingerasii. Daca nu stiti ce-i aia, e un joc dragut, in care se fac biletele cu toti participantii, apoi fiecare alege pe rand cate un biletel si trebuie sa-i faca un mic cadouas persoanei pe care a extras-o. Adica nu a extras persoana, a extras numele persoanei. :)))) Aa, si identitatea este ascunsa, adica nu stim cine cui trebuie sa ii faca un mic dar. Asa ca sunt tare curioasa ce am sa primesc. Promit ca maine am sa postez si am sa va tin la curent. :))


Pana maine va doresc sa va bucurati de frigul de afara si sa fiti senini si bucurosi cum am fost eu azi. :))

XOXO, Mademoiselle.


Pentru intrebari, request-uri, sugestii s.a.,
contact me at makeupbymademoiselle@gmail.com ! 


0 comments :

Post a Comment

Tell me what's on your mind.

Powered by Blogger.

My lovely followers

Cauta