Blog and beauty by Cristina Duceac

Wednesday, December 8, 2010

What's up, pussycats?

Aazi am sa va prezin cadoul pe care l-am primit de la ingerasul meu (:x) de Mos Nicolae. Inca nu stiu cine e acesta, dar tare sunt curioasa! Insa tin sa ii multumesc pe aceasta cale pentru ca mi-a facut cel mai frumos cadou ever! Pare asa.. din inima! Multu'! :*




Primul item este o nuielusa tare draguta (da, am fost maxim obraznica :">) care pare a fi o decoratiune pentru sarbatori. Mi-am si agatat-o pe perete. :D Isn't it pretty???? ;;)


Apoi, pentru ca am stabilit ca aceste daruri sa coincida cu personalitatea fiecaruia, am mai primit o oglinda-oglinjoara pe care de atunci o port mereu cu mine in geanta! E mica, e simpla, e eleganta, si imi place tare mult!




Iar acum, ca un mic bonus, am sa va arat o treaba. :))


Voila!



Da, mi-am facut o suvita blonda de care sunt indragostita! :D


Hope you enjoyed it!

XOXO, Mademoiselle.

Pentru intrebari, request-uri, sugestii s.a.,
contact me at makeupbymademoiselle@gmail.com ! 


3 comments :

  1. la poza cu "voila":))..am crezut ca ne arati ca ti-ai pus vreo pereche de silicoane=)).hi hi...:D

    si eu i-am luam prietenului meu o nuielusha care avea un omuletz de zapada pe ea;))

    ReplyDelete
  2. @bondarica: Silicoane. :)) Nu, n-am de gand sa ma "tunez" prea curand! :))
    Tare dragute ideile astea cu nuieluse. :D

    ReplyDelete
  3. Ai si de ce sa te mandresti cu suvita aceea pt ca arata f bine!

    ReplyDelete

Tell me what's on your mind.

Powered by Blogger.

My lovely followers

Cauta