Blog and beauty by Cristina Duceac

Saturday, January 25, 2014

Bună! 

     Azi sunt atât de obosită.. Azi dimineață am avut examen, după care am venit acasă, am mâncat repejor și m-am apucat de proiectul pe care trebuie să îl predau luni. De la 2 la amiază până la 8 jumătate nu m-am ridicat de pe scaun. E sâmbătă, iar eu nu-mi doresc decât să stau în casă, să beau lapte cu ciocolată, să stau cu Andrei la un film.. Nu neapărat un film bun.. Vreau doar să lenevesc. Poate jucăm un rummy. 
     Mă uitam peste postările vechi și am văzut că făcusem acum ceva timp o postare cu niște poze inspiraționale. M-am gândit să fac din asta un obicei, și să vă bucur o dată pe săptămână cu o astfel de postare.
     Am revăzut și machiajele vechi și ah! ce m-am mai amuzat.. Și apoi mi-a venit o idee. Aș vrea să recreez câteva și să fie ceva de genul then & now. Tot așa, o dată pe săptămână. Ce părere aveți? 
     Vă las cu pozele și cu o melodie frumoasă. Vă pup.







... and my personal favourite...



HAKUNA MATATA!
 ____________________________________________________________

CONTACT ME AT: makeupbymademoiselle@gmail.com

0 comments :

Post a Comment

Tell me what's on your mind.

Powered by Blogger.

My lovely followers

Cauta