Blog and beauty by Cristina Duceac

Tuesday, September 17, 2013

Hello, ladies! 

     Azi m-am trezit ca prin minunte la ora 8, si avand in vedere ca nu sunt o persoana deloc matinala e chiar o realizare (de obicei ma trezesc pe la 10-11 daca nu am cursuri dimineata sau daca nu am nimic de facut). Am luat micul dejun, m-am uitat putin la televizor si pe facebook si am fugit in oras sa iau niste poze de la o nunta la care am cantat.


*having fun!*

     Asadar, vreau sa va prezint look-ul meu TO GO pentru toamna. E un machiaj putin mai inchis, foarte foarte simplu de realizat pentru ca nu am aplicat decat un fard maro pe pleoapa si un ruj mai inchis, apoi un gloss intr-o nuanta asemanatoare peste. Port machiajul asta destul de des de cand a venit toamna, ma face sa ma simt sigura pe mine. Probabil din cauza buzelor mai indraznete! Oricum, ma simt foarte bine purtandu-l, si e culmea cum un machiaj poate sa-ti faca ziua mai buna! So here it is! Enjoy it, as much as I did! 





And last but not least, my Outfit Of The Day!

*cu blitz, si putin cam blurry :))*

*fara blitz*
(shirt: Stradivarius, jeggings: Terranova, ankle boots: Bershka, bag: Pull&Bear, watch: Pechora)

     Va urez o zi minunata!
____________________________________________________________

CONTACT ME AT: makeupbymademoiselle@gmail.com

2 comments :

Tell me what's on your mind.

Powered by Blogger.

My lovely followers

Cauta