Blog and beauty by Cristina Duceac

Wednesday, September 18, 2013

Hello, ladies!

     In primul rand vreau sa spun ca pentru mine se simte din plin inceperea scolii, avand in vedere ca stau vis-a-vis de o scoala din orasul meu. Toata ziua, la fara zece si la fix, incepand de la ora 8 dimineata: trrrrrr, trrrrrrr! Suna clopotelul! Ceea ce imi da un feeling mixt asa, de nostalgie dar si greata in acelasi timp :)) Nostalgie pentru ca nu au fost chiar urati anii de liceu (oricum, nici nu m-as intoarce!), si greata pentru ca, dupa cum spuneam in postarea anterioara, nu sunt o persoana deloc matinala! I AM LAZY!! :))
     Anyway, astazi vin cu un machiaj inspirat de vreme de afara. E tot un fel de Fall Look, doar ca putin mai indraznet, nu chiar de zi cu zi, ci pentru cand se lasa seara peste frunze, if you know what I mean. M-am gandit sa fiu in ton cu anotimpul si sa "experimentez" un machiaj de seara, pe care probabil il voi purta la vreo nunta ceva. Pe pleoapa am nuante de auriu, aramiu, maro perlat, si negru. L-as fi lasat mai light dar fardul negru ma atrage ca un magnet pentru machiajele de seara! Fata este bine conturata, bronzata (pentru ca vara abia a trecut, sa nu uitam de ea!), iar buzele sunt nude cu niste sclipici auriu discret care nu se vede in poze.

     Hope you enjoy them!










O zi minunata sa aveti!
____________________________________________________________

CONTACT ME AT: makeupbymademoiselle@gmail.com

2 comments :

Tell me what's on your mind.

Powered by Blogger.

My lovely followers

Cauta