Blog and beauty by Cristina Duceac

Friday, September 20, 2013

Hello, ladies!

     Am fost alaltaieri la shopping pentru tot felul de chestii pentru facultate (caiete, pixuri and stuff). Da, m-a apucat nostalgia de pe vremea cand mergeam cu mama sa-mi cumpar rechizite, asa ca am mers sa-mi 'implinesc pofta', ca sa zic asa. Printre lucrurile pentru facultate s-au strecurat si altele: gel de dus, sapun, crema de corp, crema de fata, odorizant de camera, un gel liner si.... primul meu blender!!! Iuhu! Acum am sa-mi pot prepara smoothie-ul meu preferat din lapte si banane si la Iasi! Plus ca ma simt asa de 'grown up' cu blenderul meu. Si am vazut si niste tigai pe care mi le doresc si tot felul de farfurii si cani, si condimente, si recipiente pentru condimente aaaaah!! De ceva timp tare-mi place sa gatesc, mai ales cand vad ca El mananca cu asa o pofta, mi-e mai mare dragul. Azi am facut ciorba! Avansez repede repede! :))
     Inainte de a transforma postarea asta intr-una despre mancare ( :)) ), hai sa va vorbesc despre un produs incercat zilele astea. 



     Minunea asta de gel liner promite sa stea pe pleoapa pe tot parcursul zilei, sa nu curga, si sa fie waterproof. Ahh.. Visul oricarei fete, asa-i? Ei, pe scurt, I HATE IT! Si acum o sa va spun si de ce:

AMBALAJ:


     E relativ ok. E practic, mai ales ca vine si cu pensula necesara pentru aplicare. E practic si atat. Oricum, cutiuta mi se pare destul de mica. 




CALITATE:


     Cred ca este cel mai prost produs pe care l-am incercat vreodata. Se usuca al naibii de greu, si nu rezista deloc! L-am purtat ieri. Am fost la niste repetitii de la 1 la 9, si de fiecare data cand intram in baie si ma vedeam in oglinda ba ma apucau nervii, ba imi venea sa plang. Aratam fix ca un raton! Ma stergeam, ma retusam, dar dupa 30 de minute aceeasi poveste. Nici nu stiu ce sa fac cu el. Cel mai probabil am sa-l arunc. :)

CONCLUZIE:


Ambalaj - nota 2/5
Calitate - nota 0/5 (fara sa fiu rea, dar chiar nu-i vad niciun folos)
Pret: 26,10 lei dusi pe apa Sambetei
L-as recumpara? NICIODATA!

Va urez o zi minunata!

____________________________________________________________

CONTACT ME AT: makeupbymademoiselle@gmail.com







0 comments :

Post a Comment

Tell me what's on your mind.

Powered by Blogger.

My lovely followers

Cauta