Blog and beauty by Cristina Duceac

Monday, September 16, 2013

Hello, ladies!

     Iar postez dupa ceva timp, dar am fost plecata in vacanta, si cand am venit mi s-a stricat laptop-ul (lucky me), si pana l-am trimis in service (e inca in garantie), apoi cand am venit am mai plecat o saptamana la munte la Andrei (BF), si uite-asa am tot amanat o noua postare. Dar uite ca a venit :). 

     Asadar, am fost la mare si la munte. Am stat 3 zile la mare, ne-am cazat in Costinesti dar nu prea am stat acolo pentru ca am mers o zi in Mamaia si una in Vama Veche. Am fost asa, la extreme: Mamaia unde e destul de luxurios asa, si Vama Veche, where we had the time of our lives. Apoi am plecat frumusel la munte, am facut Transfagarasanul, am dormit o noapte in apropiere de Medias, si apoi am fost la Sighisoara, iar spre seara am ajuns acasa. Pot sa spun ca a fost tare relaxant, mai ales dupa atatea nunti. Asa ca am venit cu puteri proaspete acasa, unde... am lenevit din nou :))

*Lacul Bicaz*

*Undeva frumos pe drum*

*pe Transfagarasan*

*cetatea Sighisoara*

    Intr-o saptamana plecam iar la Iasi pentru facultate (eu anul 2, si Andrei al doilea an de master), si sincer abia astept sa ajungem. Am atatea idei cum sa decorez camera.. ahh.. Imi doresc peretii o culoare gen taupe, si un covor sau mocheta burgundy. Restul de decoratiuni mai vedem la momentul potrivit, oricum sper sa fac niste poze cand o sa fie gata tot (daca o sa-mi iasa :))) si sa va arat. 

     Deocamdata va las cu un LOTD. Nu e chiar tomnatic, dar poate fi un look de tranzitie. Apoi, m-am gandit sa va dau si o idee back to school in caz ca va sta parul aiurea intr-o zi (we all have bad hair days). Enjoy!!










____________________________________________________________

CONTACT ME AT: makeupbymademoiselle@gmail.com

0 comments :

Post a Comment

Tell me what's on your mind.

Powered by Blogger.

My lovely followers

Cauta