Blog and beauty by Cristina Duceac

Sunday, August 11, 2013

Hello, ladies!

  Azi am ieșit puțin la niște cumpărături (da, da, urmeaza haul!!) și mi-am făcut un machiaj simplu și rapid. O culoare neutră pe toata pleoapa, e/l negru, iar jos pe linia genelor am aplicat un creion turcoaz, ca să scot look-ul din banalitate. Nu am avut timp să fac pozele decât după ce am ajuns acasă, și menționez asta pentru ca părul meu nu se comportă tocmai bine la călduri mari. Se electrizează,  stă în toate direcțiile și capătă un aspect de mătură. Lucru care mă disperă.. Oricum, mi-am promis să-mi achiziționez un șampon și o mască profesională de la L`Oreal, poate mă ajută. Anyways, here's the LOTD!




 (Poza asta "close-up" este realizată printr-un crop de la o poză normală, thus the quality isn't as good.)

Bonus: NOTD
Flormar M110
Flormar GL04


____________________________________________________________

CONTACT ME AT: makeupbymademoiselle@gmail.com


0 comments :

Post a Comment

Tell me what's on your mind.

Powered by Blogger.

My lovely followers

Cauta