Blog and beauty by Cristina Duceac

Saturday, August 10, 2013

Hello, ladies!

  First of all, promit că nu mă mai apuc de experimente seara când nu mai beneficiez de lumină naturală pentru poze. În casă am o lumină galbenă de la becuri, iar pozele nu ies pe măsura așteptarilor. Deși mi-am cumparat recent un nou aparat foto (un Fujifilm, nu tocmai scump ce-i drept, dar să-și facă relativ treaba) nu prea știu să-l folosesc :)). Trebuie să stau într-o zi să-i dau de capăt cu toate setările lui, sau să apelez la o amică, fotografă foarte bună de altfel, să ma scoată din încurcătură. Pe lângă calitatea pozelor mai există dezavantajul că lumina galbenă artificială nu-mi dă voie să văd culorile cum ar trebui când le aplic, mai ales că am vrut să fac un experiment în seara asta. Nu, asta nu e o scuză în caz ca nu mi-a ieșit ceva :)). 
  Pentru prima dată am încercat să realizez un cut-crease. Nu știu cât mi-a ieșit și cât nu, mi se pare ca nu am pleoapa destul de lunga pentru un cut-crease, și că am pleoapele foarte puțin hooded. Sau poate imi lipsește exercitiul! Oricum ar fi, here it is! 




______________________________________

CONTACT ME AT: makeupbymademoiselle@gmail.com

0 comments :

Post a Comment

Tell me what's on your mind.

Powered by Blogger.

My lovely followers

Cauta