Blog and beauty by Cristina Duceac

Thursday, March 29, 2012



   Buna!! In ultimul timp am inceput sa umblu din ce in ce mai mult prin SH-uri, si sa-mi achizitionez hainute de acolo, in loc sa mi le iau din nu stiu ce mall. Culmea, incep sa cred ca poti gasi lucruri mult mai frumoase intr-un magazinas din asta pe care majoritatea nu da doi bani, decat intr-un magazin High-end. Marti am dat 10 lei pe 2 tricouri de la H&M!! Nedecolorate, nescamosate, aproape noi, defapt!! Nu mai vorbesc de accesorii: genti, curele, etc. 
     Totusi, am si un contra. Nu-mi place mirosul impregnat in haine. Desi, evident, trebuie clatite inainte de a fi purtate, parca ma deranjeaza putin mirosul acela. Dar asta este un aspect minor peste care trec cu usurinta!
     In rest, sunt complet PRO SECOND HAND!!


Voi ce parere aveti??


_____________________________________________________


CONTACT ME AT: makeupbymademoiselle@gmail.com

2 comments :

  1. Pai, decat sa dai nu stiu cate milioane pe o geanta mai bine iti iei aceeasi geanta de la SH. si hainele sunt de firma. Am intrat o data in PPT de curiozitate si nam sa mai intru akl NEVER!!! Miroase a cauciuc si are o gramada de haine fake. De ex: am vzt akl o vesta cu blanita din fas neagra si am vzt acelasi model la SH si ala de la SH era original...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Exact de aceeasi parere sunt si eu. Nu vad rostu sa arunci cu banii doar ca sa spui ca ti-ai luat haine din nu stiu ce mall, sau de la nu stiu ce firma, cand iti poti lua aproximativ aceleasi hainute, tot de firma, de la SH. Adica in loc sa dai 100 lei pe un tricou, poti sa dai 5-10 lei pe el la un SH. Mult mai convenabil!

      Delete

Tell me what's on your mind.

Powered by Blogger.

My lovely followers

Cauta