Blog and beauty by Cristina Duceac

Monday, February 13, 2012

Hello, hello! Am realizat acum cateva zile 2 look-uri speciale pentru Valentine's Day, si am primit o intrebare: 'Si cu noi, cele singure, sau carora nu le place aceasta zi, cum ramane?'. Asadar, mi s-a cerut un look putin mai dark, anti V-Day, asa ca m-am grabit sa-l fac azi, ca apoi nu mai avea rost. So here we go. V-Day, you just got served!





Hope you enjoyed!
Sper ca in vreo 2 luni sa-mi iau un aparat foto mai bun. Culorile nu ies chiar ca in realitate. Defapt ele sunt mult mai tari, so arata mult mai bine, dar, ma rog. :)

CONTACT ME AT: makeupbymademoiselle@gmail.com

P.S. Happy me, intr-o ora am programare la pensat. <3

2 comments :

  1. Now that's what I was talking about !
    Sugar and spice and everything nice. Not :D .

    >:D< Multu !

    ReplyDelete

Tell me what's on your mind.

Powered by Blogger.

My lovely followers

Cauta