Blog and beauty by Cristina Duceac

Thursday, February 9, 2012

Hello, ladies! Ieri am facut entorsa la handball. Azi am bolit si nu am avut chef sa ma joc cu trusa de machiaj, in schimb am stat toata ziua in pat si m-am uitat la Criminal Minds. Ai mei ma bombardeaza cu creme si pastile anti imflamatorii, anti durere, anti, anti, anti, dar e bine, ca vreau sa-mi treaca cat mai curand. 


__________________________________________________________________


Asadar, cum am prezentat in titlu, azi vreau sa va vorbesc despre parfumurile mele preferate. Marilyn Monroe spunea ca noaptea nu poarta decat o picatura din Chanel no. 5, astfel parfumul devenind o 'semnatura' a femeii. De-a lungul timpului am incercat multe parfumuri, insa iata care au trecut testul timpului, dupa cum urmeaza, in ordinea preferintei: 


# 3 - Nina Ricci , Premier Jour


Chiar daca in general prefer parfumurile dulci, aleg Premier Jour adeseori pentru ca imi da o senzatie de prospetime. E fresh, nu e incarcat, si e perfect pentru o zi calduroasa de primavara.

# 2 - Amor Amor by Cacharel

Dupa cum spuneam, prefer aromele dulci. Amor Amor mi se pare un parfum foarte senzual, seducator. Din pacate, mi s-a terminat de curand, insa planuiesc sa il cumpar din nou cat de repede pot. 

# 1 - Christina Aguilera


L-am primit acum 3 ani, si de atunci a ramas parfumul meu 'semnatura'. E poate cel mai elegant parfum pe care am avut ocazia sa-l miros vreodata (in opinia mea, cel putin). E elegant, seducator, dulce, si imi da o incredere deosebita in mine. Asadar, pe locul 1, Christina Aguilera!


Ant that's about it. So tell me, girls: what's your signature scent?

CONTACT ME AT: makeupbymademoiselle@gmail.com

2 comments :

  1. My signature scent? Well, let's see. Something between Flowerparty ( Yves Rocher ) , Blue Seduction ( by A.Banderas,pt ea ) si At Nigt ( Naomi Campbell). :* Good job, dear friend.
    Ma bucur ca ai reinceput sa scriiiiii. Love you !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmm, si daca ma lasai sa le ghicesc, le stiam. Atat de bine te cunosc. :D Te pup, multumesc, and love you too. :*

      Delete

Tell me what's on your mind.

Powered by Blogger.

My lovely followers

Cauta