Blog and beauty by Cristina Duceac

Wednesday, February 8, 2012

Hello, ladies! Am realizat azi un look de zi, purtabil in ziua de Valentine's Day, pentru ca are niste tonuri calde de roz. Este foarte toned down, asa ca daca nu sunteti genul machiajului mai puternic, acesta este ideal. Astazi lumina de afara nu a fost la fel de buna ca ieri, iar culorile nu au iesit exact ca pe ochi, ci putin mai sterse, insa in poza dreptunghiulara cu close-up la ochi cred ca se vede relativ bine. Sper sa va fie de folos. Enjoy!








Pentru buze nu am folosit decat un lip gloss roz nu foarte pigmentat, iar ca blush am folosit unul peachy dintr-o paleta H&M. Atat pentru azi. 
XOXO


CONTACT ME AT: makeupbymademoiselle@gmail.com

5 comments :

  1. Replies
    1. multumesc. asta am si intentionat, sa fie un machiaj de zi, foarte casual. :D

      Delete
  2. un make-up AntiVDay se poate, te roog ? Asa,gandeste-te si la cei care nu sarbatoresc, egoista mica .. :-w
    Doar daca n-ai vreun bilet in poseta spre o tara straina,nu scapi fara sa faci un machiaj dark, rock tot, fata rea gen. :))

    >:D< puup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nici eu nu-s tocmai pro Valentine's, cu tot cu prieten. :)) Pe astea doua le-am facut doar asa, ca sa ma dau cu lumea. Promit ca am sa fac unul special pt tine, anti Vday! >:D<

      Delete
  3. multumesc.Uite, de asta te iubesc eu asa tare ! :D >:D<

    ReplyDelete

Tell me what's on your mind.

Powered by Blogger.

My lovely followers

Cauta