Blog and beauty by Cristina Duceac

Tuesday, September 24, 2013

Hello, ladies! 

     Am ajuns la Iasi! Iuhuuu! Nu am avut internet pana azi, si oricum nu as fi avut timp sa scriu pentru ca am avut multa treaba. Varuit, curatenie, pus perdele, etc. Peretii sunt asa, peachy, nu taupe cum am vrut prima data, dar e ok si asa. Mocheta burgundy si negru, perdele burgundy. E ok, imi place. E frumos :D 
     Azi am sa fac un review scurt unei creme de corp care nu mi-a placut la inceput, dar am ajuns sa o iubesc. Dupa cum scrie si in titlu, este vorba de gama Dove Purely Pampering. Mi-am luat cu unt de shea si vanilie pentru ca imi aminteste de o crema de corp de la AVON pe care o foloseam acum cativa ani, cea cu lapte si migdale. In prima faza mi-a placut mirosul. Cand am ajuns acasa si m-am dat cu ea parca nu mi-a placut nici consistenta usor spumoasa, dar parca nici parfumul nu mai era acelasi. La a doua aplicare deja am inceput sa o iubesc. Si parfumul imi place, si consistenta parca e mai ok. 


"Loțiunea de corp Dove Purely Pampering Shea Butter with Warm Vanilla: formula hidratantă cu unt de shea hrăneşte pielea în profunzime şi îi conferă un aspect catifelat, în timp ce parfumul reconfortant de vanilie inspiră o stare de echilibru."


AMBALAJ:

E ok, ca oricare alta crema da corp. Mi-ar fi placut totusi sa aiba pompita.

CALITATE:

Imi place. Hidrateaza. Face ceea ce scrie pe ambalaj, asa ca e ok.

CONCLUZIE:

Ambalaj - nota 4/5
Calitate - nota 5/5
Pret - undeva pe la 22 lei
L-as recumpara? DA.

Va urez o zi minunata!

____________________________________________________________

CONTACT ME AT: makeupbymademoiselle@gmail.com



0 comments :

Post a Comment

Tell me what's on your mind.

Powered by Blogger.

My lovely followers

Cauta