Blog and beauty by Cristina Duceac

Friday, October 8, 2010

Hello, lovelieeees!!!

Am primit TAG-ul de la scumpa de Iguanitza de care imi place mie maxim cum si ce scrie! Big love to her! :D In primul rand azi sunt foaarte fericita si vesela fara motiv, asa ca nu se putea sa fi primit TAG-ul intr-o zi mai buna! :D Sooooo here we go:

What makes me happy??

  • Oja colorata ma face sa sar in sus :D In toate culorile! Mov, roz, rosu, negru, corai etc. :D Bring the colours to me! Mwhaha >:)
  • Muzica frumoasa care sa se potriveasca cu starea mea de spirit
  • Cand primesc mesaje random de la el :x
  • Sa scriu pe blooog :x 
  • Cand primesc comentarii frumoase de la voi (am noroc ca pana acum nu am primit comentarii rautacioase, dar banuiesc ca niciodata nu-i prea tarziu, asa-i? :)) )
  • Un machiaj frumos care sa se potriveasca cu starea mea dintr-o anumita zi
  • Cand machiez o prietena si ii place ce a iesit! :x
  • Cand iau note maxime la scoala (childish, stiu, dar pe mine ma face fericita :D)
  • Accesoriile girly ;;)
  • Sa danseeeez si sa caaaant!!! :D
  • Cand cunosc lume noua si cand socializez cu caat mai multa lume 
  • Parfumurile dulci
  • Familia mea frumoasa si prietenii mei pe care ii iubesc ! :x
  • Cand imi iese ceva ce planuisem eu de mult timp

Am scris putin cam mult :)) Dar lucrurile astea ma fac pe mine fericita. Sunt si altele, desigur, dar ar fi fost mult prea mult de scris! Va iubesc, dragi followeri pentru ca imi luminati fiecare zi! :D Pupiceii!

XOXO, Mademoiselle

Pentru intrebari, request-uri, sugestii s.a.,
contact me at makeupbymademoiselle@gmail.com ! 



1 comment :

  1. Hihihi cand am citit ca esti happy si cand am inceput sa citesc lucrurile care te fac fericita deja mi te imaginam cu zambetul pana la urechi in timp ce scrii :) Cu unghiile colorate, cu o banda din aia chic in cap si cu ochii veseli si sclipitori :)) Nu stiu de ce mi te`am imaginat asa..dar asa ma gandesc ca esti acum :))

    In al doilea rand, multumesc pentru cuvintele frumoase de la inceputul postarii !

    *kiss* :*:*

    ReplyDelete

Tell me what's on your mind.

Powered by Blogger.

My lovely followers

Cauta