Blog and beauty by Cristina Duceac

Tuesday, October 12, 2010


 Ola, mis amores!!

Ma simteam eu asa fresh, clean, si mirosind a migdale si lapte, insa simteam ca ceva lipseste. Si mi-am dat seama ce: nu mai postasem nimic de vreo 2 zile pe blog. :)) So here I am, posting for you. :D
Vinerea asta am organizat un fel de "girls' night out", si m-au chemat fetele sa le machiez, deci m-am simtit ca un mic make-up artist. Din pacate nu am apucat sa le pozez decat pe 2 dintre fete (Louana si Alexandra) -am facut 6 machiaje diferite-, dar promit sa ma revansez. :D So here we go:




Prima e Louana (my best best best friend forever), careia i-am realizat un machiaj foarte... black and gold, pentru ca avea o rochita neagra superba. Plus ca ea a vrut smokey auriu cu muult negru. :D Si sper eu ca mi-am facut treaba. Voila!

 - din cauza blitz-ului negrul a iesit mai gri, dar era negru :D -



Next one is Alexandra! :D Nefiind obisnuita cu machiajul excesiv - eu fiind inebunita dupa smokey-uri si look-uri mai accentuate -, mi-a cerut ceva natural. Clientul nostru, stapanul nostru! :D Daca ma gandesc bine, acest machiaj poate fi incadrat si la sectiunea bridal. Voila (again)! :D



Hope you enjoyed it!
Si daca va intrebati ce am facut si cum ne-am distrat (defapt nu va intrebati, dar eu tot am sa va spun :D), a fost super. Am dansat pana m-au durut picioarele pe tocurile mele de 15 cm, am dansat cu fetele langa masa, pe masa, sub masa, in mijlocul ringului, peste tot, si am fost cea mai zgomotoasa si numeroasa gasca. Si a fost tare bine si frumos :D. Nici micile incidente nu puteau sa lipseasca, dar despre alea nu-mi permit sa povestesc. :)) Sooooo I can't wait next Friday! :D Pupiceeei!

XOXO, Mademoiselle.

Pentru intrebari, request-uri, sugestii s.a.,
contact me at makeupbymademoiselle@gmail.com ! 


4 comments :

  1. Da` de ce nu ne zici si despre incidente? :)

    Si poza cu tine, cu look`ul tau de ce nu vedem?

    Te pup :* si nu mai lipsi atata de pe blog(:

    ReplyDelete
  2. Imi plac look-urile :P u did a good job :*

    tot tu le-ai facut si fatza? pentru ca mi se pare ca's date putin ciudat cu bronzer ...prea pana jos, la gura. Trebuie sa fie un efect mai faded, de la urechi, spre interior :P

    pup!:*

    ReplyDelete
  3. Foarte frumoase look-urile, mai ales primul m-a fascinat. Poate si pt ca tipa are ochii verzi :)

    ReplyDelete
  4. :)))
    Mai ales pe sub masa:)))
    Super seara:X
    :))
    Trebe bis,bineinteles:))la unii fara alcool:)))
    :">

    ReplyDelete

Tell me what's on your mind.

Powered by Blogger.

My lovely followers

Cauta